درباره ی ما

درباره ما

مجموعه سامانا اویل با بیش از 6 سال سابقه حرفه ای یکی از مجموعه های موفق در زمینه فروش روغن های گیاهی مفید جهت مراقبت و زیبایی پوست، مو و ناخن می‌باشد. این مجموعه در سال 1395 با هدف ارائه تخصصی روغن‌ آرگان اصل و صد در صد خالص مراکش جهت مراقبت و زیبایی پوست مو و ناخن و دستیابی هموطنان عزیز به این طلای مایع تشکیل گردید و فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در مدت کوتاهی رضایت حجم وسیعی از مصرف‌کنندگان این محصول را به خود اختصاص دهد.
در حال حاضر مجموعه سامانا اویل مفتخر است که با ارائه بیش از 10 روغن گیاهی خاص فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است و ارائه روغن های گیاهی صد در صد خالص و ارگانیک که دارای گرید آرایشی بوده و با روش پرس سرد در کمپانی های معتبر دنیا فرآوری گردیده، باعث تمایز این مجموعه شده است. لازم به توضیح است تمامی روغن‌های مجموعه سامانا اویل وارداتی و تولید شده در معتبرترین کمپانی‌های دنیا هستند.
مجموعه سامانا اویل اولین و تنهاترین مجموعه ارائه دهنده پک‌های تخصصی روغن‌های گیاهی مختص پوست، مو و ناخن است که با طی سال‌ها فعالیت و با شناخت نیاز مصرف‌کنندگان و خلاقیت و نوآوری در این زمینه، توانست با تخصص و توجه به خواص بی‌نظیر روغن‌های گیاهی سامانا اویل، به منظور دوچندان كردن این خواص و تاثیرگذاری شگرف و هرچه بیش‌تر این روغن‌ها، پك‌های تخصصی فوق‌العاده‌ روغن‌های گیاهی ارائه ‌دهد.

 

شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟