فواید و مضرات کاشت ناخن، چطور ناخن‌های زیبا و سالمی داشته باشیم؟

فواید و مضرات کاشت ناخن

فواید و مضرات کاشت ناخن، چطور ناخن‌های زیبا و سالمی داشته باشیم؟

درباره مضرات کاشت ناخن چه می‌دانید؟

اگر از مضرات کاشت ناخن اطلاع داشته باشید، به سراغ روش‌های کم دردسر و ایمن‌تر خواهید رفت. اگر کمی وقت بگذارید و این متن را بخوانید به شما خواهیم گفت جایگزین‌های طبیعی وجود دارد که می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. قبل از این‌که این شیوه‌های طبیعی و کم‌هزینه را به شما معرفی کنیم، خوب است چند خطی درباره مضرات و فواید کاشت ناخن با شما گفتگو کنیم.

همان‌طور که می‌دانید، از مضرات کاشت ناخن، عدم رسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن است. همین مسئله می‌تواند عوارض خطرناکی داشته باشد. درباره عوارض و فواید کاشت ناخن باید گفت، این نوع آرایش عوارض بسیار دارد و فوایدش بسیار محدود است. تغییر رنگ ناخن بر اثر استفاده طولانی‌مدت از ناخن‌های مصنوعی، ملتهب شدن دور ناخن، ابتلا به اگزمای نوع تماسی، سست شدن پلاک ناخن، خشکی و درنهایت ترک خوردن و شکاف برداشتن ناخن از جمله عوارضی است که ناخن های بانوان را در معرض خطر قرار می‌دهند. مضرات اشعه uv در کاشت ناخن نیز صدمات جبران‌ناپذیری دارد.

در حقیقت تنها فایده کاشت ناخن، زیبایی موقت آن‌ها است و برای افرادی که از ظاهر ناخن‌های خود ناراضی هستند، مثل مسکن عمل می‌کند. برای رسیدن به ظاهر ناخن‌های ایده آل، لازم است که ریشه مشکل خود را پیدا کنند و آن را حل کنند.                                                                                   

 مضرات کاشت ناخن را جدی گرفته و به طبیعت رجوع کنید!  مضرات کاشت ناخن

 

مضرات کاشت ناخن برای زنان باردار نیز به اثبات رسیده است. در حقیقت عوارض کاشت ناخن مصنوعی بیش از آن مواردی است که در بند بالا به آن اشاره شد. اگر می‌خواهید ناخن زیبا طبیعی و سالم داشته باشید، چاره‌ای  نیست مگر دوباره به طبیعت رجوع کنیم. خوشبختانه انسان مدرن امروزی به تجربه دریافته است که موادی که در طبیعت یافت می‌شود در برابر مواد شیمیایی بی‌ضررتر می باشند. حتی می‌توان ادعا کرد، محصولات ارگانیک مفید فایده نیز هستند. با رجعت دوباره به محصولات ارگانیک و طبیعی می‌توان سلامت و زیبایی را یک‌بار دیگر به زندگی فراخواند. یکی از محصولاتی که می‌تواند اثرات شفابخشی بر روی ناخن‌های شما داشته باشد، روغن‌های گیاهی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید  پرپشت کردن ابرو در یک هفته

 

 

 

 

کوتیکول ناخن را با روغن آرگان تقویت کنید!

مضرات کاشت ناخن باعث شده است که بانوان بیش از بیش به محصولات طبیعی روی بیاورند. روغن گیاهی آرگان یکی از این محصولات است. این دانه مغذی و سرشار از ویتامین و املاح معدنی که از درختی به همین نام استحصال می‌شود، بومی مراکش می باشد. این روغن برای تقویت و بهبود کوتیکول ناخن بسیار عالی است. چنانچه بر اثر استفاده مداوم از لاک ناخن، استون و کاشت ناخن‌های مصنوعی به کوتیکول و بافت ناخن خود صدمه زده‌اید، حتماً از این روغن استفاده کنید. ضمن این‌که این ماده چرب گیاهی باعث می‌شود تا ساختار ناخن بهبود یافته و سرعت رشد آن شما را به اعجاب وادارد. اگر ناخن‌های شما بر اثر شستشوی زیاد، سرما و تماس با آب داغ یا خیلی سرد، دچار شکنندگی شده است، از این درمان گیاهی استفاده کنید.

 

 

ناخن های طبیعی با روغن گیاهی

ناخن های زیبا و محکم با روغن جوجوبا

اگر با مضرات کاشت ناخن آشنا باشید، هرگز سلامت ناخن و انگشتان خود را به خطر نمی اندازید. در برابر روغن های گیاهی وجود دارند که به استحکام و زیبایی ناخن های شما کمک به سزایی می کنند. یکی از این روغن ها، روغن جوجوبا است. روغن جوجوبا می تواند ناخن های آسیب دیده را ترمیم کند. خاصیت آبرسان بودن این روغن باعث می شود، حالت خشکی و شکنندگی ناخن ها از بین برود. ویتامین E موجود در این روغن ساختار ناخن را تقویت کرده و باعث رشد فزاینده آن می شود. توجه داشته باشید، شما از هر روغنی که استفاده می کنید، لازم است آن را گرم کرده و آن را به مدت پنج دقیقه روی ناخن ها ماساژ دهید.

 

روغن هسته انگور درمانگر ناخن‌های شکننده

با استفاده روتین و مرتب از روغن‌های گیاهی من‌جمله روغن هسته انگور دیگر نیازی به کاشت ناخن نبوده و طبیعتاً مضرات کاشت ناخن متوجه شما نخواهد شد. این روغن حاوی ویتامین سی، ویتامین E، بتاکاروتن و فلاونوئید می‌باشد. این روغن ناخن‌ها را محکم و براق می‌کند و به رشد آن سرعت فزاینده‌ای می‌دهد.

بیشتر بخوانید  کاربردهای روغن گیاهی ماساژ ( ماساژ درمانی با روغن گیاهی)

 

 

روغن آووکادو  و ارتباط آن با ناخن‌های زیبا

چنانچه می‌خواهید از مضرات کاشت ناخن و دردسرهای عدیده آن در امان بمانید، فقط باید به روغن‌های گیاهی پناه ببرید. یک روش بسیار آسان، کم‌هزینه و بی‌خطر برای داشتن ناخن‌های مستحکم و زیبا خرید روغن آووکادو می‌باشد. این روغن توسط املاح و ویتامین‌هایی مانند تیامین، ویتامین سی، اسیداولئیک، اسیدهای چرب ضروری و ریبوفلاوین غنی‌سازی شده است. اگر این روغن تصفیه نشده باشد، رنگ سبز و بویی تندی دارد. روغن آرگان تصفیه شده به رنگ زرد روشن بوده و بوی آن مطبوع تر است. خوشبختانه این روغن ها را می توانید از در فروشگاه آنلاین روغن گیاهی سامانا اویل تهیه فرمایید. کارشناسان ما درباره خرید روغن‌های گیاهی، نحوه سفارش، معرفی محصولات جدید و دیگر فواید روغن گیاهی که در وبسایت سامانااویل به فروش می‌رسد، توضیحات خوبی ارائه می کنند.

 

 با روغن نارگیل ناخن‌های زیبا داشته و از مضرات کاشت ناخن دور بمانید!

اگر می خواهید از عوارض کاشت ناخن طولانی‌مدت در امان بمانید، روغن طبیعی را جایگزین مواد شیمیایی نمایید. روغن نارگیل، می‌تواند به عمق سلول‌های ناخن رفته و آن‌ها را آب‌رسانی کند. پلاک ناخن اگر به‌خوبی تغذیه شود، از خشکی و شکنندگی و حتی پوسته‌پوسته شدن دور می‌ماند. رشد ناخن توسط این روغن تضمین شده است. کافی است روغن را گرم کنید و تمام سطح ناخن را با روغن آغشته کرده و ماساژ دهید. صبر کنید تا روغن به خورد ناخن رفته و اثرات شفابخش خود را آشکار کند. با تکرار این روش خانگی و کاملاً گیاهی شما شاهد ناخن‌های براق، عاری از شیار و برجستگی‌های ناخوشایند بر روی سطح آن خواهید بود. ضمن این‌که استحکام ناخن‌های شما افزایش پیدا می‌کند. ناگفته نماند، این روغن دارای چربی اشباع‌شده و املاح معدنی بسیاری است. (لینک خرید روغن نارگیل)

 

 

 

اشتراک گذاری پست


شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟