روغن‌های گیاهی مناسب موهای فر را جهت مراقبت از موهای فر بشناسید

روغن گیاهی مناسب موهای فر

روغن‌های گیاهی مناسب موهای فر را جهت مراقبت از موهای فر بشناسید

روغن گیاهی برای موهای فر

در این متن به معرفی چند روغن گیاهی برای موهای فر پرداخته و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهیم. اگر موی شما فر و مجعد است، این متن می تواند برای یادگیری مراقبت از موهای فر یک فرصت مغتنم باشد. همانطور که می دانید، موی فر مستعد خشکی و شکنندگی است. این نوع حالت مو که زیبا و پرطرفدار است، نیاز به مراقبت بیشتر دارد. اگر اطلاعات خود را درباره روغن صاف کننده موهای فر توسعه دهید، همه نگاه ها را به موهای سالم زیبا و فردار خود معطوف خواهید کرد. این روزها حتی آقایان نیز مایل هستند، موهایی فردار و مجعد داشته باشند. یکی از خدمات سالن های زیبایی، فر کردن موهای صاف است. زیبایی این مدل موها را باید با روغن های طبیعی حفظ و تامین کرد. اگر ما را تا انتهای این متن همراهی کنید، ضمن معرفی روغن های مخصوص موهای فر درباره این موضوع که روغن گیاهی چه فوایدی دارد، نیز با شما گفتگو خواهیم کرد.

 

تاثیر روغن گیاهی برای موهای فر

تاثیر روغن گیاهی برای موهای فر مثبت ارزیابی شده است. کوتیکول مو چه در هنگام شستشو و چه زمانی که در معرض حرارت سشوار، اتوی مو و … قرار می گیرند، مورد آسیب قرار می گیرد. اگر کوتیکول مو از بین برود، موی فرفری خشک، شکننده و وز می شود. خوشبختانه روغن تراپی برای مو باعث می شود، رطوبت و مواد مغذی جذب ساقه مو شده و به آنها حالت خوشایندی هدیه بدهد. با این همه باید خاطر نشان کرد، اگر نحوه صحیح روغن زدن به مو را بلد نباشید، بهترین روغن برای موهای فر را هم که خریداری کنید، تاثیری نخواهد داشت. در ادامه به معرفی چند روغن عالی برای موی های مجعد و فر می پردازیم.

 

روغن آرگان برای موهای فر

روغن آرگان یک روغن گیاهی برای موهای فر به شمار می رود. این طلای مایع مراکشی می تواند به سرعت جذب مو شده و آن را تغذیه نماید. اگر از این روغن به ساقه مو بمالید، خوش حالتی و مجعد بودن مو دو چندان می شود. این روغن کمیاب و نادر از آنجا که شبیه سبوم مو و چربی موجود در مو است، می تواند یک ماده ارزشمند غذایی برای آن به شمار رود. ضمن این که چربی پوست سر را نیز متعادل کرده و از ترشح بیشتر چربی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  خواص روغن آرگان برای کک ومک

پیشنهاد می کنیم مقاله چطور روغن آرگان اصل را تشخیص دهیم  را مطالعه کنید.

روغن جوجوبا و روغن آووکادو  نیز روغن هایی هستند که به خوبی این منظور را فراهم می کنند. هر یک از این محصولات خواص ارزشمند خود را دارا هستند. آووکادو ریشه مو را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری می کند. همچنین تاثیر آن بر روی مو نسبت به دیگر روغن ها پایدار تر است. جوجوبا نیز یک نرم کننده قوی است که موهای فردار شما را نرم و در عین حال خوش حالت می کند.

چطور از دست خارش سر راحت شویم

روغن ماکادمیا مناسب برای موی فر

روغن مادکامیا یک روغن گیاهی برای موهای فر بوده و از اسیدهای چرب سرشار بوده و می تواند ضمن رشد مو به حالت پذیری و انعطاف آن کمک کند. این روغن به خوبی ساقه و ریشه مو را آبرسانی کرده و از خشکی مو جلوگیری می کند. برای موی فر، خشکی موی یک آسیب جدی است. خشکی مو باعث می شود تا موی فردار نامرتب و ژولیده به نظر برسد. این روغن که در بردارنده اسیدپالمیتولئیک می باشد، این خشکی را برطرف کرده و باعث شادابی مو می شود.

 

روغن مورینگا مناسب موهای فر

روغن مورینگا نیز مناسب ترین روغن گیاهی برای موهای فر است. افرادی که از خشک شدن مو بر اثر گرمای زیاد سشوار، اتوی مو، رنگ های شیمیایی، آب استخر و …. بیم دارند، می توانند از این روغن استفاده کنند. این روغن به خوبی می تواند مو را در برابر موخوره، خشکی و شکنندگی و بدحالتی حفاظت کند. مقاله جلوگیری و درمان موخوره را بخوانید.

بیشتر بخوانید  راهنمای پرپشت کردن ریش و سبیل با روغن های گیاهی

 

سامانا اویل روغن گیاهی برای مو

روغن نارگیل یک روغن گیاهی برای موهای فر

روغن نارگیل می تواند یک روغن گیاهی برای موهای فر باشد. از آنجا که ساختار این روغن غیر چرب است و سنگینی آن روی مو احساس نمی شود، برای انواع مو مناسب است. افرادی که موی فر دارند می توانند از این روغن استفاده کرده و از مواهب این روغن طبیعی استفاده کنند. سرعت جذب این روغن بالاست و ضمن تغذیه مو، نرمی و خوش حالتی آن را حفظ می کند. همین خصلت روغن نارگیل باعث شده است تا آن را در شمار بهترین روغن برای موهای فر مردانه لحاظ کنند. این روغن چون بوی خوشی دارد و عطر آن ملایم است برای مراقبت از موی فر کودکان نیز به کار می رود.

چنانچه قصد خرید روغن گیاهی برای موهای فر را دارید، کافی است با کارشناسان سامانااویل تماس بگیریئ. صفحه ای که در حال خواندن آن هستید، مجله زیبایی و سلامتی یک فروشگاه آنلاین روغن گیاهی است که انواع مختلف روغن های طبیعی را به فروش می رساند. در صورت نیاز می توانید از کارشناسان سامانا اویل راهنمایی های لازم را درخواست فرمایید.

همچنین به عنوان حسن ختام این نوشتار به معرفی پک روغن های گیاهی می پردازیم که کمیاب هستند و در عین حال می توانند، زیبایی موهای فر شما را تکمیل کنند. این بسته، شامل روغن های کاملا ارگانیک و طبیعی آرگان، ماکادمیا و مورینگا می باشد. طبق نظر کارشناسان زیبایی، چنانچه از سه روغن گیاهی برای موی خود استفاده کنید، تاثیرات مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین، قیمت آن نیز برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر از سفارش آن به صورت تکی می باشد.

 

خرید پک آرگان ماکادمیا مورینگا

اشتراک گذاری پست


شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟