زیبایی بیشتر پاها با جلوگیری و روش درمان ترک کف

رفع ترک کف پا با روغن گیاهی

زیبایی بیشتر پاها با جلوگیری و روش درمان ترک کف

خشکی و ترک کف پا از چیست؟

ترک کف پا از خشکی زیاد و عدم رطوبت کافی به وجود می آید. بهترین روش درمان ترک کف پا استفاده همزمان روغن های گیاهی با پوشیدن جوراب است. همانطور که می دانید در کف پا به ویژه در پاشنه آن غدد چربی وجود ندارد. وقتی فرد به صورت مداوم از کفش ها و دمپایی های غیرطبی استفاده می کند، ناخودآگاه  به زبر شدن کف و پاشنه پای خود دامن می زند. به خاطر همین است که کارشناسان زیبایی سفارش می کنند، خودتان بهترین درمان ترک کف پا را به صورت خانگی به کار برید. کار سختی نیست و اگر ما را تا انتهای این پست همراهی کنید، درباره آن با شما گفتگو خواهیم کرد.

 

روش درمان ترک کف پا با روغن گیاهی

چرا باید به دنبال بهترین روش درمان ترک کف پا باشیم؟

ترک و زبری پاشنه پا به تنهایی می تواند احساس زیبایی و شادابی را از ما دور کند. از همین رو افراد بسیاری هستند که به دنبال بهترین روش درمان ترک کف پا سایت های مختلف را جستجو می کنند. امروزه علم ثابت کرده است که کف پا می تواند روی سلامتی دیگر ارگان های بدن تاثیر بگذارد. برای همین است که در کنار کفش های  طبی شاهد تولید محصولاتی در زمینه رفع ترک کف پا هستیم.

یکی از راههای رفع ترک پا استفاده از روغن تراپی پوست است. بهترین درمان برای ترک کف پا استفاده از روغن های طبیعی و صددرصد گیاهی است. در ادامه به چند روش خانگی ترک کف پا اشاره خواهیم کرد و درباره تاثیرات روغن های گیاهی برای سلامت کف پا اطلاعاتی ارائه خواهیم داد. همانطور که می دانید، یکی از دلایل ایجاد ترک و خشکی پاشنه پا بی توجهی به آن است. به همین دلیل، کارشناسان مراقبت از زیبایی، بهترین روش برطرف كردن ترك كف پا را در حفظ رطوبت پا و پاشنه آن دانسته اند. یک روش خانگی درمان ترک کف پا استفاده از روغن های گیاهی است و با خرید روغن آرگان اصل، خرید روغن جوجوبا و یا خرید روغن نارگیل این امکان به راحتی میسر است. روغن نارگیل تاثیر بسیار مطلوبی در درمان ترک پا و خشکی پاشنه دارد. روغن های دیگری نیز وجود دارند که باعث حفظ رطوبت در بافت های آسیب دیده پاشنه و کف پا می شوند. این روغن ها اگر قبل از استفاده گرم شده و روی پا ماساژ داده شوند، به خوبی جذب پوست خواهند شد.

بیشتر بخوانید  راز شفافیت و روشنی پوست به همین سادگی

 

چگونه روغن های گیاهی می توانند بهترین روش درمان ترک کف پا باشند؟

تجربه ثابت کرده است بهترین روش درمان ترک کف پا استفاده از روغن‌هایی است که پایه گیاهی داشته و عوارض جانبی آن بسیار کم است. چگونگی درمان کف پا مساله بسیار مهمی است. در حقیقت میزان آشنایی شما با این مقوله می‌تواند با درست به کار بستن روش های درمان ترک کف پا ارتباط داشته باشد. یکی از سوالات رایجی که از کارشناسان ما می‌پرسند، این است که ترک کف پا را چطور از بین ببریم؟ ترك كف پا درمان راحتی دارد! کافی است قبل از هر اقدامی باید کف پا را با یک شوینده ملایم بشویید. اگر کف پای شما ترک دارد یا پوسته پوسته است، بهتر است از یک سنگ پا نیز استفاده کنید. سنگ پا و شوینده‌ها کمک می‌کنند تا جرم و آلودگی از بین بافت‌های آسیب دیده خارج شوند. سپس همانطور که پاشنه پا کمی مرطوب است، با روغن گیاهی آن را به خوبی ماساژ دهید. فرقی نمی‌کند از چه روغن گیاهی استفاده می کنید. مهم مدت زمان ماساژ است.

روغن شما می تواند روغن معروف جوجوبا باشد که در تمامی محصولات زیبایی و مراقبت از پوست به کار می رود. حتی روغن نارگیل نیز می تواند یک آبرسان قوی باشد. پس از این که کف و پاشنه پا را با روغن آغشته کرده و ماساژ دادید، از دمپایی طبی استفاده کنید. اگر برایتان سخت نیست، حتما از یک جوراب نخی نیز استفاده کنید. جوراب باعث می شود تا روغنی که استفاده کرده اید با تماس با کفپوش ها پاک نشود. ضمن این که جوراب می تواند رطوبت پا را حفظ کرده و اجازه خشک شدن بیشتر ندهد. در کنار روغن تراپی استفاده از جوراب نخی یا دمپایی طبی می تواند بهترین درمان ترک پاشنه پا به شمار رود.

بیشتر بخوانید  روغن رزماری برای موهای خشک

 

 

ترک و خشکی کف پا کمبود کدام ویتامین است؟

 

ویتامین سی برای درمان ترک کف پا

 

بهترین روغن برای ترک کف پا روغنی است که دارای ویتامین Cو E  بالایی باشد . از بین روغن های گیاهی می توان  خرید روغن آووکادو را پیشنهاد داد که سرشار از روغن ویتامین سی است . روغن جوانه گندم نیز ویتامین E بالایی دارد. این دو ویتامین می توانند در تولید کلاژن و الاستین پوست موثر بوده و باعث تقویت رگ های خونی شوند. وقتی خون رسانی در کف پا به سهولت انجام شود، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به سلول های کف پا خواهد رسید. در نتیجه کف پا و پاشنه ها سلامت و استحکام بیشتری خواهند داشت و کمتر دچار زبری و حتی ترک خواهند شد. در انتها خوب است درباره خرید روغن های گیاهی که برای ترک پا استفاده می شوند، اشاره کنیم.

سامانا اویل، یک نوع فروشگاه روغن گیاهی است که ضمن معرفی و توضیح خرید روغن های گیاهی کاربر را راهنمایی می کند تا با خرید روغن های صددرصد ارگانیک و طبیعی مورد نیاز خود را از فروشگاه آنلاین سامانا اویل تهیه کند. شما می توانید  با مراجعه به صفحات خرید روغن آلوئه ورا، خرید روغن کالاندولا و خرید روغن جوانه گندم از قیمت آن ها مطلع شده و آن‌ها را به سادگی تهیه نمایید. جهت اطلاع از نظرات مشتریان سامانا اویل به صفحه نظرات و خواص روغن گیاهی مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری پست


شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟