معرفی بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست

بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست

معرفی بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست

بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست

 

شاید برای شما نیز این سوال مطرح شده باشد، بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست کدام‌ها هستند؟ تاثیر روغن‌های گیاهی بر روی منافذ پوست، مفید است یا خیر ؟ پاسخ دادن به این دو سوال، موضوعی است که در این متن به آن می‌پردازیم. اگر به ساختار پوست دقت کرده باشید، روی سطح آن منافذی دیده‌اید که گاه بسته و گاه باز می‌باشند. هرچه این منافذ ریز در حالت طبیعی خود قرار گرفته باشند، پوست سفت و محکم‌تر به نظر می‌آید.

پوست‌هایی که دارای منافذ باز هستند، شبیه پرتغال بوده و نمایی پیر و کهنه به صورت می‌دهند. از همین رو، بسیاری از بانوان به دنبال درمان این نقیصه می‌باشند. روش‌های درمانی بسیاری را می‌توان برای این نوع عارضه در نظر گرفت که یکی از آنها روغن‌تراپی است.

 

برای آشنایی با بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست خوب است کمی درباره منافذ پوست بیشتر بدانیم. جالب است بدانید، چربی و عرق از راه منافذ پوست به بیرون راه می‌یابند. در حقیقت، پوست دارای دو نوع منفذ است. یکی از آنها برای خروج چربی است که به آن فولیکول مو هم می‌گویند. منفذ دیگر نیز برای تراوش عرق است که با کمک این سوراخ آلودگی‌ها و دمای اضافه بدن خارج می‌شوند. نکته دیگر این که افزایش سن و ژنتیک نیز می‌توانند بر روی باز شدن غیر‌طبیعی منفذهای پوست تاثیر بگذارند.

چنانچه بهداشت رعایت نشود، این منفذها بیش از اندازه طبیعی خود باز شده و باعث ورود کثیفی و آلودگی بیشتر به پوست می‌شوند. همین امر بر وخامت موضوع افزوده و باعث نازیبا شدن چهره می‌شوند. 

 

چگونه بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست می‌توانند اثربخشی داشته باشند؟

 

قبل از آن که به معرفی روغن رفع منافذ باز پوست بپردازیم، ذکر این نکته خالی از فایده نیست. استفاده از برخی روغن‌های گیاهی باعث می‌شوند تا ترشح سبوم کاهش یابد. سبوم همان چربی است که از این سوراخ‌های ریز پوستی به بیرون نشت می‌کند. اگر بتوانیم میزان ترشح این ماده را کم کنیم، از باز شدن سوراخ‌های سطح پوست جلوگیری کرده‌ایم. درمان قطعی منافذ باز پوست صورت، با روغن‌هایی مانند نارگیل و هسته انگور امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  8 مورد از خواص روغن کالاندولا - فواید شگفت انگیز روغن گل همیشه بهار

برخی از روغن‌های گیاهی به دلیل داشتن اسیدهای چرب برای پوست حتی پوست‌های چرب مفید می‌باشند. این روغن‌ها ضمن تمیز کردن سطح پوست باعث می‌شوند تا منافذ پوست تنگ شده و پوست محکم و سفت به نظر آیند. البته این نکته را نباید فراموش کنیم که این منافذ در صورتی که از حد طبیعی خود تنگ‌تر شوند، باعث بروز آکنه خواهند شد. مهم این است که بتوانیم این منفذها را در حالت نرمال خود نگه داریم.

تاثیر روغن هسته انگور بر منافذ باز پوستتاثیر روغن هسته انگور بر منافذ باز پوست

بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست روغن هسته انگور است. با تهیه سرم از این نوع روغن گیاهی می‌توان به پاکسازی منافذ بسته پوست پرداخت. درمان منافذ باز پوست صورت با داروهای گیاهی من جمله سرم روغن هسته انگور تاثیر درمانی بسیاری دارد. این سرم می‌تواند تمامی چربی‌ها و آلودگی‌ها را از داخل این منافذ بیرون کشیده و از باز شدن تدریجی این سوراخ‌ها جلوگیری کند. در ادامه تهیه این سرم زیبایی را برای شما شرح می‌دهیم.

 

طرز تهیه سرم روغن هسته انگور

خواص روغن گیاهی از جمله هسته انگور می‌تواند برای پوست و سلامت آن مفید باشد. افرادی که درباره ویژگی‌های منحصر به فرد گیاهان و روغن‌های دارویی تحقیقات وسیعی داشته‌اند، به خوبی می‌دانند کدام روغن گیاهی منافذ پوست را می‌بندد. آنها طی تحقیق و مطالعه و ساخت انواع سرم‌ها و امتحان آنها برروی پوست‌های مختلف به دستاوردهای خوبی رسیده‌اند. روغن‌های طبیعی و گیاهان دارویی بیش از فراورده‌های شیمیایی و آزمایشگاهی برای پوست مناسب هستند که سرم روغن هسته انگور از جمله این موارد است.

برای تهیه سرم روغن هسته انگور لازم است سه قاشق غذا خوری روغن هسته انگور را با پنج قطره روغن سرو  و پنج قطره روغن جوانه گندم ترکیب کنید. این سه روغن خاصیت تمیز کنندگی داشته و به خوبی تمامی آلودگی‌ها، سبوم و عرق پوست را از بین می‌برد. با تمیز شدن سطح پوست، منافذ بهتر نفس کشیده و مسیر خروج چربی و عرق باز می‌ماند. با تمیز شدن پوست و منافذ آن دیگر شاهد هیچ آکنه‌ای بر روی پوست ظاهر نخواهد شد.

 

درمان منافذ باز پوست با روغن جوجوبا

 

تاثیر روغن جوجوبا بر رفع منافذ باز پوست

تاثیر و خواص روغن جوجوبا بر روی تمیزی و درخشندگی پوست باعث شده است تا از آن به عنوان بهترین روغن گیاهی برای منافذ باز پوست یاد شود. نیازی به افزودن هیچ ماده‌ای به این روغن نیست، تنها کافی است پس از شستشوی صورت آن را روی پوست بمالید. جوجوبا به تنهایی قادر است سطح پوست را از کثیفی و آلودگی پاک کند. وب سایتی که هم اکنون پیش روی شما باز است، یک نوع فروشگاه آنلاین روغن گیاهی است که می‌توانید از آن خرید روغن‌های گیاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید  روغن آرگان برای مو: رازهای به دست آوردن موهای درخشان

روغن ماکادمیا، روغن آرگان اصل مراکش، روغن آلوئه ورا، جوانه گندم و نارگیل از دیگر روغن‌هایی است که از طریق این سایت به فروش می رسند. هر یک از این روغن‌های گیاهی دارای فواید و ویژگی‌های درمانی ویژه ای برای پوست به شمار می‌روند.

 

روغن آووکادو و آرگان موثر در بستن منافذ پوست

روغن آووکادو، سرشار از تیامین، ویتامین E و a بوده وضمن داشتن ریبوفلاوین از اسیدهای چرب ضروری و اسید اولئیک برخوردار می باشد. این روغن به خوبی پوست را تغذیه کرده و تمامی منافذ پوست را از چربی و آلودگی ها پاک سازی می کند. با پاک شدن منافذ پوست، عرق و چربی به راحتی از روزنه های پوست به بیرون تراوش کرده و به مرور زمان پوست سفت شده  و شادابی و سلامت لازم را به دست خواهد آورد.

تاثیر مثبت روغن آرگان در بستن منافذ پوست نیز اثبات شده است. ویتامین E موجود در این روغن به همراه آنتی اکسیدان ها محصولی فراهم کرده است که تاثیرات شفابخشی بسیاری برای پوست های خشک و مستعد اگزما دارد. این روغن ضمن درخشندگی و جلا دادن به صورت، روزنه های باز پوست را به حالت طبیعی خود بر می گرداند.

 

سامانااویل، انواع روغن‌های گیاهی اصل و ارگانیک را در فروشگاه آنلاین روغن گیاهی ارائه می‌دهد. پیش از خرید روغن گیاهی با مشاوره رایگان با کارشناسان سامانااویل بهترین روغن را انتخاب کنید. مشاوران سامانااویل بطور دقیق در مورد نحوه استفاده از روغن جهت روغن تراپی پوست، مو، ناخن و ابرو ومژه توضیحات لازم را ارائه خواهند داد و در طول دوره درمان با شما همراه هستند.

 

 

اشتراک گذاری پست


شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟