تگ - روغن گیاهی برای ناخن

بهترین روغن تقویت ناخن

حفظ سلامت و تقویت ناخن و کوتیکول با استفاده از مواد مناسب می‌تواند آسان باشد. اما نکته مهم این است که، حتما از روغن‌های گیاهی ارگانیک یا ترکیب موجود در پک روغن‌های گیاهی ارائه شده توسط ما استفاده کنید تا از سموم و افزودنی‌هایی که می‌توانند برای سلامتی شما مضر باشند جلوگیری کنید.

اگر ترجیح می دهید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی تمام موارد فوق باشند، محصولات موجود در چون فروشگاه آنلاین روغن گیاهی سامانااویل را بررسی کنید.

یک شیشه از یکی از آن‌ها را در کیف دستی خود نگه دارید تا بتوانید آن را در طول روز مخصوصا در زمستان به طور منظم استفاده کنید. برای این منظور، یک غلتک یا قلموی مناسب نیز لازم است تا بدون هدر رفتن روغن گیاهی، به آسانی با کمک روغن گیاهی به تقویت ناخن بپردازید.

همچنین با این روش ناخن و دست شما همواره بوی عالی دارند که یک امتیاز جانبی اما بزرگ برای زیبایی شماست!

عوامل زیادی بر سلامت و ظاهر ناخن و کوتیکول‌های ما تأثیر می گذارد. هوای سرد، شستن مکرر دست‌ها و قرار گرفتن در معرض مواد شوینده و پاک‌کننده‌های خانگی می‌تواند باعث خشک‌تر شدن ناخن‌ها و سفت‌تر شدن ناخن‌ها شود.

به این ترتیب ناخن‌ها می‌توانند به راحتی ممکن است ترک بخورند، یا اینکه کوتیکول‌های شما به شکل ناهمواری درآیند که به وضوح مشخص است از کمبود رطوبت رنج می‌برند.

به خصوص در هوای سرد، ناخن ها و کوتیکول ها کم‌ آب می شوند و در نتیجه پوسته پوسته شدن و شکافتن و همچنین فرسودگی لبه ها ایجاد می شود.

بعلاوه ناخن‌ها در ماه های زمستان بیشتر مستعد ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی هستند.

تقویت ناخن

تمام این موارد یعنی اینکه نیاز به روش‌های موثری برای تقویت صدف ناخن آسیب‌دیده داریم. برترین روش تقویت صدف ناخن، تقویت ناخن به صورت طبیعی و با استفاده از روغن‌های گیاهی مناسب به شکل تقويت ناخن خانگي است.

در هنگام تقویت ناخن، بویژه زمانی که ناخن‌ها از خشکی رنج می‌برند، افراد اغلب به لوسیون‌ها و کرم‌هایی روی می‌آورند که سطح ناخن را مرطوب می‌کنند، اما به درستی جذب نمی‌شوند، بنابراین تنها تسکین موقتی برای ناخن ارائه می‌کنند و به طور واقعی تقویت کننده صدف ناخن نیستند.

کرم‌ها و لوسیون‌ها معمولاً شامل الکل هستند که خود یک عامل خشک‌کننده است، بعلاوه دارای بسیاری از مواد مصنوعی برای تقویت رنگ، بافت و رایحه در آن‌ها اضافه می‌شوند، که بیش از این‌که مفید باشند، ضرر دارند.

خبر خوب این است که روغن‌های گیاهی طبیعی وجود دارند که می‌توانند برای مرطوب کردن، درمان و التیام ناخن‌ها و کوتیکول‌ها و در کل تقویت ناخن در خانه استفاده شوند، بدون این‌که سموم، مواد شیمیایی یا عوامل خشک‌کننده‌ای که در اغلب مواد آرایشی موجود در قفسه‌ سوپرمارکت‌ها است را در خود داشته باشند.

چگونه به طور طبیعی به تقویت صدف ناخن بپردازیم و کوتیکول آن‌را نرم کنیم؟

پاسخ به این سوال برای تقویت صدف ناخن بسیار ساده است. به منظور تقویت صدف ناخن کافی است روغن‌های گیاهی ارگانیک و طبیعی را برای کوتیکول‌های خود انتخاب کنید. با این کار بهترین محلول تقویت ناخن خانگی در دست شماست.

ساده ترین راه برای تقویت خانگی ناخن شکننده این است که دست‌ها و یا پاهای خود را برای چند دقیقه در آب لیمو گرم خیس کنید، سپس یک روغن گیاهی مرطوب کننده را روی کوتیکول ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

این کار را تا می‌توانید تکرار کنید تا کوتیکول‌های ناخن خود را سالم و هیدراته نگه دارید و به درستی به تقویت ناخن خود پرداخته باشید.

بهترین انتخاب به عنوان روغن‌های تقویت ناخن و کوتیکول، روغن جوجوبا، روغن آووکادو و روغن نارگیل هستند. برای این‌که خوش‌بو تر نیز شوند می‌توانید چند قطره اسانس اسطوخودوس طبیعی را نیز به آن‌ها اضافه کنید. هرچند به صورت عادی نیز بوی فوق‌العاده‌ای دارند.

در ادامه به پاسخ این سوال که ” برای تقویت صدف ناخن چی خوبه؟ ” می‌پردازیم و سه مدل از برترین روغن‌ها برای تقویت ناخن را به شما معرفی می‌کنیم.

لازم به ذکر است روغن‌هایی که در ادامه می‌آیند تقویت کننده ناخن خوب و عالی ناخن هستند و با این روش تقویت ناخن خانگی دیگر نیازی به هیچ محصول صنعتی که مدعی است تقویت کننده ناخن خارجی در خود دارد، پیدا نخواهید کرد.

خواص روغن تقویت ناخن

  • روغن جوجوبا

روغن جوجوبا یکی از بهترین روغن‌ها برای درمان و نرم‌کردن کوتیکول‌های خشک و تقویت ناخن است.

روغنی مبتنی بر دانه با مولکول های کوچک (شبیه به سبوم انسان یا همان روغن طبیعی پوست ما)، که آبرسانی قوی و رطوبت طبیعی به راحتی جذب ناخن می‌شود.

جوجوبا سرشار از ویتامین‌های E و B است که به ترمیم کلاژن آسیب دیده داخل بستر ناخن کمک می کند، استحکام ‌آن‌را بهبود می‌بخشد و رشد ناخن های سالم را تقویت می کند. همچنین به جذب سایر مواد مفید لازم برای تقویت ناخن کمک می کند و یک روغن حامل عالی برای مراقبت از ناخن است.

تقویت ناخن آووکادو

  • روغن آووکادو

برخی افراد طعم آووکادو را به عنوان یک ماده خوراکی خیلی دوست دارند، اما واقعیت این است که ناخن‌هایمان آن‌را به همان اندازه و بلکه بیشتر دوست دارند.

آووکادو حاوی مقادیر زیادی پتاسیم است. پتاسیم باعث تولید کراتین می‌شود و این موضوع می‌تواند از شکننده‌شدن ناخن های شما جلوگیری کند و در عین حال رشد ناخن را چند برابر کند. به این ترتیب روغن آووکادو، یک روغن عالی برای تقویت ناخن شماست.

تقویت ناخن نارگیل

  • روغن نارگیل

روغن نارگیل را می توان برای پوست تمام بدن استفاده کرد، اما سعی کنید حتما استفاده از آن‌را در روتین تقویت ناخن و آرایش ناخن خود نیز بگنجانید!

از این روغن می‌توان برای بهبود چروک‌خوردگی‌ها و برجستگی های روی سطح ناخن، ترمیم کوتیکول‌های آسیب دیده، درمان و جلوگیری از ناخن‌های دردناک و حفظ طراوت مانیکور ناخن برای مدت طولانی استفاده کرد و از مزایای تقویت ناخن آن بهره برد.

این روغن حتی می‌تواند رشد ناخن‌های سالم را نیز تقویت کند!

بدون اغراق می‌توان گفت که روغن نارگیل ارگانیک یک گزینه عالی برای تغذیه ناخن‌های شما است و آن‌ها را نرم و هیدراته می‌کند.

تقویت ناخن

بهتر است قبل از خرید روغن‌های گیاهی که اینجا به شما معرفی شده است با استفاده از فهرست زیر به مقاله‌هایی که به خواص کامل آن‌ها را شرح داده‌اند مراجعه کنید تا با اطلاعات کامل روغن مخصوص تقویت ناخن خود را انتخاب کنید.

مقاله‌های مرتبط با روغن گیاهی برای تقویت ناخن

فواید و مضرات کاشت ناخن

فواید و مضرات کاشت ناخن، چطور ناخن‌های زیبا و سالمی داشته باشیم؟

درباره مضرات کاشت ناخن چه می‌دانید؟ اگر از مضرات کاشت ناخن اطلاع داشته باشید، به سراغ روش‌های کم دردسر و ایمن‌تر خواهید رفت. اگر کمی وقت بگذارید و این متن را بخوانید به شما خواهیم گفت جایگزین‌های طبیعی وجود دارد که می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. قبل از این‌که...

شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟