سفت شدن پوست صورت در یک هفته! بهترین روش سفت شدن پوست صورت اینجاست!

سفت شدن پوست صورت در یک هفته

سفت شدن پوست صورت در یک هفته! بهترین روش سفت شدن پوست صورت اینجاست!

سفت شدن پوست صورت در یک هفته!

افزایش سن پیامدهای مختلفی دارد که شل شدن و افتادگی پوست یکی از آن‌ها است؛ البته عوامل محیطی نیز در بروز این مشکل نقش دارند، بنابراین بسیاری از افراد در سنین جوانی این مشکل را تجربه می‌کنند. از طرفی افتادگی پوست یک موضوع ناراحت‌کننده است، زیرا زیبایی چهره را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. حال با توجه به این موضوع تصمیم داریم در ادامه روش‌های موثر در سفت شدن پوست صورت را معرفی کنیم تا با انجام آن‌ها پوستی سفت، جوان و شاداب داشته باشید و نهایتا بهترین روغن گیاهی برای سفت شدن پوست صورت را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.     انجام ورزش‌های صورت

ماساژ دادن صورت یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حفظ سفتی پوست صورت است. شما باید روزانه برای چند دقیقه صورت خود را ماساژ دهید، زیرا این کار باعث افزایش جریان خون در سلول‌های پوست صورت می‌شود. از طرفی هرچه جریان خون بیشتر باشد، تولید کلاژن که عامل اصلی سفت بودن پوست است نیز افزایش پیدا می‌کند و پوست استحکام خود را به‌دست می‌آورد.

 

2.     استفاده از ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفت شدن پوست صورت است، زیرا در ترکیبات خود مواد شیمیایی گوناگونی دارد و می‌تواند به سلامت پوست کمک کند. تغذیه پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش، جلوگیری از ایجاد چروک روی پوست و … از دیگر فواید این ژل برای پوست هستند.

همچنین شما می‌توانید ژل آلوئه ورا را روی ناحیه‌ای که پوست شل و افتاده دارد قرار دهید و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه روی پوست بماند. پس از آنکه ژل خشک شد، صورت خود را با آب بشویید و این کار را به‌صورت روزانه انجام دهید تا متوجه نتیجه فوق‌العاده آن شوید.

3.    ویتامین برای سفت شدن پوست صورت

ویتامین E بهترین ویتامین برای سفت شدن پوست صورت است، زیرا یک آنتی‌اکسیدان قوی محسوب می‌شود که می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مقابله کند. البته ویتامین‌های دیگری نیز وجود دارد که با مصرف آن‌ها نیز می‌توانید پوستی صاف و جوان داشته باشید.

بیشتر بخوانید  تشخیص روغن جوجوبا اصل به همین سادگی

ویتامین C، A، K و B3 از مهم‌ترین ویتامین‌هایی هستند که می‌توانند از شل شدن پوست جلوگیری کنند و اگر پوست شما شل شده است، این مشکل را برطرف کنند. بنابراین توصیه می‌شود غذاهای سالمی که سرشار از این ویتامین‌ها هستند را مصرف کنید تا پوستی سفت، جوان و زیبا داشته باشید.

روغن گیاهی برای سفتی پوست صورت

4.   ماسک برای سفت شدن پوست صورت

استفاده از ماسک برای سفت شدن پوست صورت نیز راه مناسبی خواهد بود. شما می‌توانید هم از ماسک‌های آماده‌ای که در بازار وجود دارد و هم از ماسک‌های خانگی استفاده کنید. یکی از بهترین ماسک‌ها، ماسک قهوه است.

برای تهیه این ماسک شما باید 4/1 پودر دانه قهوه را با 4/1 شکر قهوه‌ای و 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و هفته‌ای یک الی دو بار آن را روی صورت خود بمالید و پس از 15 الی 20 دقیقه صورت خود را بشویید.

هایفوتراپی برای سفت شدن پوست صورت

5.     هایفوتراپی

اگر میزان افتادگی و شل شدن پوست بیش‌ازحد باشد، شما می‌توانید از روش‌های پزشکی استفاده کنید. هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که انجام آن باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. انجام هایفوتراپی یکبار در سال است، اما نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، کاملا چشم‌گیر و طولانی خواهد بود. این روش علاوه‌بر آنکه تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، باعث نرمی، روشن‌تر شدن و سفت شدن پوست صورت نیز می‌شود.

6.     لیفت نخ

یکی دیگر از روش‌های غیرجراحی پزشکی که برای سفت شدن پوست از آن استفاده می‌کنند، لیفت صورت با نخ است. در این روش متخصص نخ‌های مخصوص را به زیر بافت پوست وارد می‌کند تا نخ‌ها بافت صورت را بالا نگه دارند. این روش با تکنیک‌های مختلفی قابل انجام است و بسته به شرایط فرد بهترین تکنیک انتخاب می‌شود.

پیشنهاد مقاله: بهترین روغن های گیاهی برای حفظ جوانی پوست صورت

7. بهترین روغن گیاهی برای سفت شدن پوست صورت

اگر به‌دنبال بهترین روش برای سفت شدن پوست صورت خود هستید، می‌توانید از روغن های گیاهی ارگانیک استفاده کنید. بهترین روغن گیاهی برای سفت شدن پوست صورت روغن هسته انگور است. این روغن در ترکیبات خود سرشار از اسیدهای چرب ضروری است که به تقویت و التیام غشاهای سلولی پوست کمک می‌کنند. (خرید روغن هسته انگور)

بیشتر بخوانید  تقویت پیاز مو | چگونه تشخیص دهیم موهای سالمی داریم؟

روغن هسته انگور دارای ویتامین E است، بنابراین زمانی‌که شما این روغن را روی پوست صورت خود ماساژ می‌دهید، درحقیقت با این کار مانع فعالیت رادیکال‌های آزاد می‌شوید. پلی فنول این روغن نیز با بروز علائم پیری زودرس مبارزه می‌کند و باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود.

روغن برای سفت شدن پوست صورت ؛ روغن‌های دیگری چون روغن نارگیل، روغن آرگان اصل مراکش، روغن آلوئه ورا، ماکادمیا و آووکادو و… نیز برای پوست بسیار مفید هستند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی روغن گیاهی هرچه زودتر از خواص روغن‌ گیاهی بهره‌مند شوید و پوستی سالم و زیبا داشته باشید. (لینک خرید روغن آرگان ) و ( قیمت روغن آرگان اصل )

جمع‌بندی

ما در این مقاله بهترین تکنیک‌های سفت شدن پوست صورت را معرفی کردیم؛ حال اگر پوست صورت شما شل و افتاده است، می‌توانید با توجه به میزان افتادگی و شل شدن پوست صورتتان یک روش مناسب را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود. از طرفی جهت پیشگیری از شل شدن پوست نیز می توانید یکی از روش‌های بالا را امتحان کنید. جهت اطمینان از انتخاب بهترین روغن گیاهی برای سفت شدن پوست صورت را با توجه به نوع پوست خود، حتما از مشاوره رایگان با کارشناسان سامانا اویل استفاده کنید.

استفاده از روغن‌های گیاهی یکی از موثرترین و در عین حال ارزان‌ترین روش برای سفت شدن پوست صورت است که توصیه می‌شود، پیش از هر نوع روش گران‌قیمت و پردردسر از این روغن تراپی پوست استفاده کنید.

 

پیشنهاد می شود مقاله خشکی لب را جدی بگیرید را نیز مطالعه کنید.

 

سایر مقاله‌های مرتبط با چروک پوست:

بهترین روغن‌ها برای حفظ جوانی پوست صورت و کاربردهای آن‌ها در شب

روغن آرگان برای چروک دور چشم و سیاهی دور چشم (چشمانی زیباتر با روغن آرگان)

تشخیص روغن آرگان اصل

پنج راه عالی برای پیشگیری و درمان شلی و افتادگی پوست صورت

با بهترین روش روغن‌تراپی پوست در خانه، همیشه جوان بمانید!

بهترین آبرسان پوست

کلاژن سازی پوست 

روغن تراپی پوست

اشتراک گذاری پست


شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ سامانا
سلام
میتونم کمکتون کنم؟